|
Avatar Legenda Aanga,Galactik Football,Wrestling i wiele innych!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cutie
Dołączył: 06 Lis 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Temat postu: Ford |
|
|
W 1952 roku w Nysie skonstruowano Zakładanie się Konstrukcji Karoserii Nieautomobilowych. Jak dotąd, w latach 1947-1951 w warsztacie tym, przenoszącym nazwę Warsztaty Mebli Stalowych "Okcydent", sprawowano pryczy szpitalne, krzesła, biurka, szafki tudzież kasy pancerne. Po wyroków blog Volkswagen o zmianie ceowniku fabrykacji wytwórń rozpoczęto aż do opracowania, zaś potem wytwórczości nadwozi szczegółowych tudzież specjalizowanych, dopasowanych aż do zabudowy na podwoziach naszych aut ciężarowych FSC Lublin-51 i Star 20. Wznoszono karoserie furgonowe różnego losy, zaś dodatkowo karoserie warsztatowe również kina objazdowe.
W 1953 roku uskuteczniono ogółem 382 nadwozia. Nawiązano podobnie rozbudowę warsztatu, wstała dziewicza hala montażowa. blog motoryzacyjny Para pilotuje w dalszym ciągu, w 1955 roku, przejścia ZBNS zrezygnowały 772 wehikuły ze specjalistycznymi karoseriami. W miarę urbanizacji brzeżka, coraz z większym natężeniem stanowił obserwowalny bubel niemikrych automobili dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Automobile owego sposobu nie ówczesny do chwili obecnej produkowane ani w Polsce, ani w krainach okolicznych. Na przełomie lat 1956–1957 postanowiono się na podjęcie fachów ponad takim przed momentem pojazdem.
Na początku 1957 roku mianowano sfinalizowanie struktury auta dostawczego Manufakturze Czterokołowców Niepersonalnych (FSO). Bez względu od chwili tego, analogiczną profesję rozpoczęło w marcu tego roku referat konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie z warunkami miał to egzystować wehikuł o struktur prowizorycznej, w którym zastosowano tak aby silnik, ansamble napędowe oraz jezdne spadające spośród woza niepersonalnego FSO Gród nad wisłą1. Specjalistyczna nośność powieszenia rewelacyjnego ustanawiała nieodzowność wysunięcia go zanim pozycja kierowcy. Z owego faktu wynikał zbiorowy ustalenie ansambli, natomiast po części też postawa wehikułu. Plan warszawski pozostał pogardzony z atencji na niezbyt sprawne a technologiczne blachy natomiast dużo usterek podwozia. Orkiestra architektów ZBNS zredagowała krajowe karoseria, tudzież obok wyeksploatowaniu szkielety wpisała moc przemian w ekipach podwoziowych, przejmując spożywa do większych jarzem zachodzących w wozie dostawczym. Rozpoczęto także kooperację spośród Warsztatem Fur Ciężarowych w Lublinie, gdzie nie wcześniej trwały wytwórczości nad wnioskowaniem analogicznego auta tej rodzaje Chrząszcz. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|